تاج

ياااااااااااه الواحد ليه فتره ما جالوش تاج ويوم ما يجي يبقى واحد صعب أوي كده
لأ حقيقي صعب ... أصعب تاج هحله بصراحه بس تكليف من الباشمهندس أحمد مبارك أعمل ايه بقى
التاج عايز ايه بقى...!!! أقول عشر حاجات عني .... نقول بسم الله الرحمن الرحيم ونبدأ الاجابات بس خدوا نفس عمييييق وسموا انتوا كمان

أولاً: لو حد قالي قولي عشر حاجات عن نفسك مش بعرف:$ ..... لأ بجد مش بعرف أتكلم عن نفسي
ممكن أقول اني مش فاهمه نفسي كويس خالص .. يعني ماتثقوش في اللي هتقروه ده :))

ثانيأً: كتير يعرفوا عني اني رومانسيه ... ممكن زياده عن اللازم ويعرفوا برضه اني متهوره وعصبيه ومندفعه ومجنونه وجريئه وذكيه .... بس الكلام ده فيه منه غلط وأنا مش هقول ايه الصح فيه اعرفوه انتوا بقى وقولولي عليه :)) اللي ماحدش يعرفوا بقى اني دايماً مستعجله أنا نفسي مش عارفه ليه ... بس تقريباً الكمبيوتر علمني كده

ثالثاً: هي دي ثالثاً ولا تاسعاً :$:$:$ أنا مش بعرف أعد ... خلاص من غير ضرب هقول أهو
بحب الهواء وبحب الشوارع الفاضيه الواسعه وبحب البحر وبحب السماء وبحب أجري وبحب الشعر وبحب الكتابه وبحب صوتي الواطي رغم انه عاملي مشاكل :)) وبحب الكمبيوتر والنت والبرمجه والتكنولوجيا ...وكفايه حب بقى

رابعاً: بكره حاجات كتير أوي في البنات ومش بطيق الستااااااااات .... اسمعوني الاول بس :$ .... أكيد مش كلهم ده طبيعي يعني -- التعميم جهل-- اللي مكرهني فيهم طريقتهم وتصرفاتهم وطريقة تفكيرهم .... --أكرر مش كلهم-- بحس فيهم بتاتش هبل على شيء من التفاهه وعدم التضحيه وعدم تقدير قيمة الصداقه ....... وكفايه كده علشان مااتضربش :$ .. وبكرر تاني أنا ليا اصحاب بنات كتييير ومن زمان معايا وبحبهم وبحترمهم وبحترم طريقة تفكيرهم
وبكره فيا أنا حاجات لمجرد كونها متعلقه بالبنات

خامساً: هو مش المفروض برضه ان بعد الاربعه سبعه ولا ايـــــه
مش بزعل بسرعه... يمكن مش بزعل خالص...ولو.. لو.. لو يعني حصل في يوم وزعلت ممكن ارجع تاني في ثواني وكأن لم يكن شيء... والموضوع ده عاملي مشكله مع نفسي .. لأني بدي للي قدامي أعذار كتيييييير وماحدش بيعذرني ... وفي فرق كبير جداً جداً جداً عندي بين الزعل واني أكون مضايقه
لو في حاجه صغيره اضايقت فيها من حد معين لازم أقوله ... قولتولي ليه؟؟ أقولوكوا ليه بقى... او ماعملتش كده وطلعت كل اللي في قلبي الحاجات الصغيره بتتراكم فوق بعض وبتعمل معايا سد منيع بيني وبين اللي مضايقني.... ولما بضايق من حد بيبان على وشي ومعاملتي معاه على طووووول وهو بيعرف اني مضايقه منه

سادساً: :| لسه سادساً .. ياربــيييي
بيقولوا عليه دبلوماسيه ..... مش عارفه ده عيب ولا ميزه بصراحه
بس في نفس الوقت
صريحه جداً لدرجه ممكن تضرني
أيوه عادي يعني صريحه بس دبلوماسيه


سابعاً: بحب أقعد مع نفسي .. مش علشان انطوائيه.. بالعكس أنا علاقتي بالناس الحمد لله كويسه والاتصال بيني وبينهم كويس يعني :) لكن بحب أفكر كده مع نفسي و أسرح معاها أويي .. يمكن حتى وأنا مع الناس ممكن أتوه منهم شويه بتفكيري

ثامناً: بفكر كتييييييييييييييييير في كل حاجه وأي حاجه ... مخي شغال على طول يمكن حتى وأنا نايمه ... ودي حاجه متعبه جداً جداً جداً جــــــــــــــــــــــــــداً

تاسعاً: تلقائيه شويه كتير أوي جداً يعني

عاشراً وأخيراً الحمد لله: فيا عيوب كتييييييره أوييييييييييييييييي ... حتى مميزاتي عيوب ... من الأخر كل العشر حاجات دول عيوووووب فيا
في حاجات كتييير في نفسي مش حباها ... ماحدش يسألني ايه الحاجات دي لأني مش قادره أحددها بالظبط

مطلوب مني أتاج خمسه: مممممم مع اني مش بحب أتاج حد علشان ماحدش بيعبرني بس ياللا أمري لله ...
1- أي حد عايز التاج
2-هوندا
3-رئيس جمهورية نفسه
4- رجل المطر
5-خالو أحمد الصباغ

وطبعاً مش هيرجع تاني لأحمد ... طبيعي يعني .. ولا ايه !!!!
ملحوظه:: التعميم جهل ....حقوق الملكيه الفكريه محفوظه لأحمد مبارك:))ا

22 comment(s):

هوندا | May 4, 2008 at 10:41 PM

ههههههههههههه وربنا انتى عثل بس ايه مميزاتك عيوب يابنتى حبى نفسك شوية
وثقى فى نفسك كمان وحاولى تطوريها كتير وكتير

Ahmed Mubarak | May 4, 2008 at 10:54 PM

احم لبستك العمة وجريت ..
:D

بس انتي لسه متغاظة من البنات .. مش ناويه ترضي عليهم ابدا ..

صراحتك اعطت البوست مصداقيه.. تحياتي

رحــــيـل | May 4, 2008 at 10:56 PM

رحاب

تعرفى انى بحس ان التاج ده فرصه مش ان احنا نعرف بعض اكتر لاء كمان ان احنا نقف مع نفسنا كده ونكتشف حاجات فيها سواء مميزات او عيوب

حلوه انك دبلوماسيه ووفى نفس الوقت صريحه
وكونك بتكرهى حاجات كتير فى الستات فبجد حقك اوقات كتير بيكونوا خنقه فعلا

تحياتى لكى

rain man | May 5, 2008 at 4:54 PM

لماذا يا رحاب ؟؟
تعرفين ان علاقتي بالتاجات ليست على ما يرام
لكـن .. و بصدق
لا يمكن ان يكون التاج منكِ و لا اقبله
و بالنسبة لعيوبك
فأنتِ متميزة بها عن غيرك
و هذا يجعلك مختلفة رغم كل شىء

HERO | May 6, 2008 at 10:03 PM

اولا انتي شاطرة قوي في العد باسم الله ما شاء الله
ثانيا : اجاباتك على الاسئلة جميلة وانا يعني تقريبا عرفت كتير عن شخصيتك من الاجابات دي
ثالثا : فرصة سعيدة

Ahmed Al-Sabbagh | May 7, 2008 at 12:07 AM

عسل عسل عسل

يابنتى انا بخاف عليكى من العين

وكمان اسمى مكتوب
هئ هئ
ياكزوفى

طيب هجاوبة اول ما اخرج من حالة الكآبة اللى فيها

كام يوم كدة بس

تسلمى لى يارب

احمد

mohamed | May 7, 2008 at 4:21 PM

لا تاج ايه التاج ده لأنسان واحد بس شششششششششششششش خليه في سرك

Soooo | May 8, 2008 at 7:43 AM

خامساً: هو مش المفروض برضه ان بعد الاربعه سبعه ولا ايـــــه
-----
نسيتي تقولي انك شايله رياضه اعدادي
!!!!!
------
واضح انك حد بيحب العشره قوي وواثقه في نفسك .. ودمك خفيف



ملحوظه
قعدت ادور على مدونة (أي حد عايز التاج) مالقتهاش خالص؟؟؟؟



سلامووووووووووووز

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:44 PM

->@ هوندا
ده انتي اللي ثكر :)
مانا بحبها أهو بس حب من طرف واحد .... بحاول أحسنها وأطور فيها وهي بتستجيب ساعات الحمد لله
بس تعباني أوي :))

منوره يا هوندا كالعاده :)

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:46 PM

->@ Ahmed Mubarak
ياأهلاً بالناس اللي بتدبس الناس وتجري

أيوااااان لسه متغاظه وعمري ما هرضى
عنهم

ربنا يكرمك يا أحمد

شكراً كتيير على التعليق والتدبيسه

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:48 PM

->@ Ra7eel
أنا فعلاً حبي للتاج علشان كده .. علشان أعرف نفسي كويس وأفهمها


مش كده برضه يا بنتي :) أوقات كتيييييير بيكونوا خنقه أوي

منوراني بجد :)... شكراً على التعليق

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:53 PM

->@ Rain Man
أنا عارفه ان علاقتك بالتاجات مش كويسه بس حبيت أصالحك عليها
وبجد شكراً انك رديت على التاج

متميزه ممكن بس اسمها في الأخر عيوب :)
شكراً بجد على التعليق

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:55 PM

->@ Hero
أولاً: أه شاطره جداً ايه رأيك :) واحد أربعه سبعه

ثانياً: شكراً كتيير:)

ثالثاً: ده أنا اللي بشكرك على الزياره والتعليق وان شاء الله ماتكونش أخر زياره :)ا

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:58 PM

->@ Ahmed Al-Sabbagh
عارف لو ماجاوبتش يا خالو ... انت حر :$ مش هقدر أعمل حاجه
ان شاء الله تخرج من الحاله دي قريباً

شكراً يا خالو أحمد يامنور البلوج دايماً .. ماتبقاش تخلي تعليقاتك تغيب عننا :)ا

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 8:59 PM

->@ Cenotaph
:) شكراً للزياره والتعليق

Rehab Mostafa | May 11, 2008 at 9:02 PM

->@ Soooo
ليه الفضايح دي يا سوووو :$ ... أنا كنت شاطره في اعدادي ك:)
ربنا يكرمك يارب :)

ياراجل!!! بقى مافيش حد اسمه أي حد عايز التاج :)) ... بصراحه هو المفروض ده يبقى انت بس أنا عارفه انك هتكسفني زي المره اللي فاتت وماتحلش التاج :)...ياريت بقى تحله وماتكسفنيش

شكراً بجد على زيارتك :)
سلام

سلوى | May 15, 2008 at 4:59 PM

لو في حاجه صغيره اضايقت فيها من حد معين لازم أقوله ... قولتولي ليه؟؟ أقولوكوا ليه بقى... او ماعملتش كده وطلعت كل اللي في قلبي الحاجات الصغيره بتتراكم فوق بعض وبتعمل معايا سد منيع بيني وبين اللي مضايقني.... ولما بضايق من حد بيبان على وشي ومعاملتي معاه على طووووول وهو بيعرف اني مضايقه منه

تصدقي حاجات كتير قولتيها موجوده فيا خصوصا الجزء اللي فوق ده

إيه ده
إنت برج إيه

ربنا يوفقك يا رو

ودمتى بكل الخير

Rehab Mostafa | May 15, 2008 at 9:59 PM

->@ Salwa
أنا برج السرطان :)
بس ايه رأيك مش المحكايه دي مريحه برضه ... لي الشرف :)

شكراً بجد على زيارتك وتعليقك

رئيس جمهوريه نفسى | May 19, 2008 at 10:40 PM

ثقه فى النفسه صريحه منطلقه فى اوقات كتير انطوائيه كل حاجه عندك بحساب انا جالى تاج تانى وحضرب الاتنين فى بعض ااقرب فرصه ان شاء الله

mostafa rayan | May 21, 2008 at 1:16 AM

واضح انك انسانة جميلة قوي
ربنا يوفقك في حياتك كلها
وعلي فكرة اللي بتقوليه عن نفسك مميزات مش عيوب
تحياتي

Rehab Mostafa | May 22, 2008 at 10:55 PM

->@ رئيس جمهوريه نفسى
كل حاجه عندي :) أنا قلت كده زمان برضه
أوكي... براحتك ياريس :)

Rehab Mostafa | May 22, 2008 at 10:58 PM

->@ mostafarayan
شكراً كتيير :) ده بس من ذوقك
بس موضوع المميزات والعيوب ده حاجه نسبيه
وشمراً لأول زياره وأول تعليق

Post a Comment

قول رأيك