بحبك يا أمي


كل سنه وانتي طيبه يا مامتي يا حبيبتي يا أحلى أم ف الدنيا
على فكره في مسابقه اسمها الأم المثاليه ... بصراحه أنا رأيي ان كل أم مثاليه ف عين أولادها ... بس مسابقه تحترم وكل واحد ووجهة نظره بقى ولا ايه ... أنا عن نفسي ماما أحسن ماما ف الدنيا وربنا يخليها ليا يارب ومايحرمنيش منها ولا يحرمها مني
بالنسبه للهديه بقى أنا أســـــــاسي ماجبتش هديه
علشان أنا أصلاً أكبر هديه لأمي وبعدين مانا طول عمري باخد منها الفلوس واجبلها الهديه قولت أوفر عليها المره دي
on 22-03

2 comment(s):

عمرو | March 28, 2009 at 7:32 AM

كل سنه و أنتم طيبين و ربنا يخليكم لبعض :)
عاوز أشكرك على الدعاء الجميل اللى فى البوست اللى بعد ده و بجد أنا تفائلت بيه لما قريته فى الصبح أول ما صحيت
ربنا يجازيكى عن كل من يقرأه خير و يجعله فى ميزان حسناتك
تقبلى خالص تقديرى

Rehab Mostafa | March 28, 2009 at 8:59 PM

->@ عمرو
وانت طيب ربنا يكرمك يارب
ربنا يجازيك كل خير ويتقبل الدعاء :)
أشكرك للتعليق والزياره

Post a Comment

قول رأيك